Excursió seminocturna a la platja del Torn

Data: 20 de juliol de 2024
Nom i telèfon de la persona que fa la proposta: Benet Presas Tel 636464654

Descripció: Excursió seminocturna que, començarem a caminar al voltant de les 18:30 de la tarda des de l'aparcament que hi ha a la platja del Torn, a prop de l'Illot.

Caminarem des de la platja pels roquers en direcció sud fins a arribar a la Castilla del Tren, a partir d'aquí agafarem el GR92 en direcció a l'Hospitalet, que ens portarà a resseguir la punta del Rojales fins a arribar a donar el tomb al càmping El Templo del Sol, des d'allà donarem la volta fins a la platja del Torn pel camí de ronda que està per darrere de la platja, dintre d'unes pinedes. D'allà arribarem fins a l'illot del Torn, anirem als cotxes a agafar el sopar que cadascú haurà portat i aquest any ens quedarem a la platja a veure la lluna sobre el mar.

Si algú es vol banyar, ha de tenir molt clar que és SOTA LA SEVA RESPONSABILITAT, ni els organitzadors de la caminada, ni el Club hi tenen res a veure.

Per veure el track, podeu clicar aquí: Track

Si algú vol portar el seu pelut, recordeu que l'ha de portar lligat durant tota l'excursió, segons normativa vigent.

Aproximació: Agafarem l'A7 fins a la sortida de l'Hospitalet i agafarem la N340 fins al Coll de Balaguer i d'allà anirem per la carretera que va a la platja del Torn i trobarem l'aparcament on deixarem els cotxes.
Dificultat física: Fàcil
Distància: 6,34 km aprox.
Desnivell positiu acumulat: 222 m
3 hores de camí sense comptar aturades
Dificultat tècnica: Sense dificultat per persones que sovint practiquen esport.

Dia, hora i lloc de sortida:
Dissabte 20 de juliol a les 18:00h davant IES Jaume I de Salou

Mitjà de transport: Cotxes particulars. Despeses de viatge:
27 km x 2 = 54 km
54 km x 0,35 € = 18,19 € per vehicle.
18,19 : 4 = 4,72 € a donar directament al conductor

Recordeu que, qui no tingui llicència, ha d'avisar-ho per tal de fer la llicència temporal divendres abans de les 12 del migdia

Socis CECambrils: Gratuïta
No socis: 5 € a ingressar import a BBVA Via Roma 42 ES25 0182 1377 4402 0871 7250. Indiqueu “Seminocturna” i el vostre nom